وبلاگ مهندسی مکانیک(تاسیسات حرارتی و برودتی)

وبلاگ مهندسی مکانیک(تاسیسات حرارتی و برودتی)

تاسیسات حرارتی و برودتی و تهویه مطبوع
وبلاگ مهندسی مکانیک(تاسیسات حرارتی و برودتی)

وبلاگ مهندسی مکانیک(تاسیسات حرارتی و برودتی)

تاسیسات حرارتی و برودتی و تهویه مطبوع

شرکت مهندسی اطلس تهویه پارس


شرکت مهندسی اطلس تهویه پارس نماینده انحصاری محصولات تهویه سنگین آکس(AUX) در ایران با تجربه مدیریتی بیش از 17 سال در زمینه سیستمهای تهویه مطبوع و تبرید با ارائه خدمات مشاوره، طراحی،بازدید فنی، فروش سیستمهای تهویه، نصب و راه اندازی و نگهداری و پشتیبانی پس از فروش و با ارائه طیف وسیعی از برترین سیستمهای تهویه مطبوع و تبرید در سال 1387 تأسیس شده تا با ارائه صنایع نوین در این صنعت پاسخگوی بسیاری از نیازمندیهای پروژه های کشور باشد.بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص در بخشهای مختلف، پتانسیل لازم برای انجام پروژه های بزرگ صنعتی و تجاری،مسکونی، اداری، و چند منظوره و... را بوجود آورده است. 


شرکت آکس پس از 25سال تلاش و کوشش و با همه محدودیت های موجود توانسته است با بکارگیری تعداد 30000 نفر پرسنل سرمایه ای معادل 12.2 میلیارد دلار بدست آورد.آکس در سال 2010 با درآمد سالیانه بیش از 26.2 میلیارد یوآن تحت نام های "AUX" و “Sanxing” توانست عنوان دو برند برتر را در کشور چین به خود اختصاص دهد.این شرکت با تولید سالیانه بیش از 7 میلیون دستگاه تهویه مطبوع و فروش آن در سطح بیش از150 کشور دنیا بعنوان یکی از سه شرکت برتر کشور چین در زمینه تولید محصولات تهویه مطبوع به شمار می آید. در حال حاضر شرکت آکس مجهز به کاملترین و پیشرفته ترین تجهیزاتی است که توسط کارخانه این شرکت و تحت نظارت متخصصان تهویه مطبوع از کشور ژاپن تولید می شوند. 
آکس در مراحل مختلف گسترش و پیشرفت خود مفتخر است که بعنوان تولید کننده محصولات کم مصرف انرژی شناخته شده و موفق به اخذ تائیدیه استانداردهای بین المللی از قبیل ISO9002، CE اروپا، TUVآلمان، هنگ کنگ، دوستدار محیط زیست ملی (National Environment Friendly)، CCE و ... گردیده است که مسلماً تاثیر بسزایی در دستیابی آن شرکت به جایگاه برترین تولید کننده های صنعت تهویه مطبوع داشته است. شرکت آکس با فروش بیش از 7 میلیون دستگاه از سیستم های تهویه مطبوع در طول مدت 5سال یکی از بزرگترین تولیدکننده های این محصولات در کشور چین و حتی در سطح دنیا به شمار می آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد