وبلاگ مهندسی مکانیک(تاسیسات حرارتی و برودتی)

وبلاگ مهندسی مکانیک(تاسیسات حرارتی و برودتی)

تاسیسات حرارتی و برودتی و تهویه مطبوع
وبلاگ مهندسی مکانیک(تاسیسات حرارتی و برودتی)

وبلاگ مهندسی مکانیک(تاسیسات حرارتی و برودتی)

تاسیسات حرارتی و برودتی و تهویه مطبوع

دانلود مجموعه نرم افزارهای طراحی مک کویی(Mcquay)

 دانلود مجموعه نرم افزارهای طراحی مک کویی(Mcquay)

Design Tools HVAC MCQUAY

 

کمپانی مک کویی یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات تهویه مطبوع در جهان می باشد.
این مجموعه قدرتمند در زمینه طراحی و انتخاب تجهیزات نیز یکی از شرکت های پیشرو بوده و مجموعه نرم افزاریی بسیار کاربردی را تحت عنوان design tools MCQUAY ارائه نموده است . این مجموعه شامل سه نرم افزار قدرتمند و کاربردی داکت سایزر (Duct Sizer) ، پایپ سایزر (Pipe Sizer) و سایکرومتریک چارت (Psychrom) می باشد مورد توجه بسیاری از طراحان تاسیسات مکانیکی قرار گرفته و به جرات می توان گفت که کمتر طراحی است که در طراحی های خود از این مجموعه نرم افزاری قدرتمند ، کاربردی و ساده استفاده ننماید.

برخی از ویژگیها و قابلیتهای مجموعه نرم افزارهای مک کویی MCQUAY


داکت سایزر (Duct Sizer) طراحی و محاسبه سایز کانال 

به کمک این نرم افزار قدرتمند می توانید به راحتی سایز کانال های تهویه را بدست اورید . با وارد کردن CFM مورد نیاز عبوری در کانال و همچنین افت فشار کانال با توجه به نوع کانال انتخابی نرم افزار میزان حجم هوا را برای شما محاسبه می نماید . 
سپس با وارد کردن طول کانال مورد نیاز ، عرض کانال برای شما نمایش داده می شود . قابل ذکر است این نرم افزار برای چک کردن سایز کانال هایی که از طریق جداول محاسباتی بدست امده بسیار مفید و سریع می باشد . ضمن این که ابعاد کانال را با تقریب نسبتا بالایی به شما عرضه می کند . این نرم افزار قدرتمند را به تمامی مهندسانتاسیسات که در زمینه طراحی و انتخاب کانال توزیع هوای تهویه از طریق هواسازها ، ایر واشرها ، کولر های ابی و یا کانال های اگزاسست فعالیت دارند پیشنهاد می کنیم.

پایپ سایزر(Pipe Sizer) طراحی و محاسبه سایز لوله ها انتقال سیا
این نرم افزار بسیار ساده بوده و با وارد کردن اطلاعات مختصری از از جمله قطر لوله و یا GPM مورد نیاز کلیه اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه می دهد. این نرم افزار همچنین دارای دو منوی کشویی برای انتخاب جنس لوله و دمای سیال عبوری از داخل لوله می باشد . به کمک این نرم افزار می توانید اطلاعات زیادی از جمله ضخامت مورد نیاز لوله ها ، وزن لوله ، وزن سیال عبوری ، چگالی سیال ، دبی عبوری ، افت فشار و بسیاری از پارامترهای دیگر را بدست اورد.

سایکرومتریک چارت(Psychrom)
سایکرومتریک یکی از چارت های بسیار پرکاربرد در زمینه اصول تبرید می باشد . این چارت نقش بسیار مهمی در زمینه انتخاب هواسازها و سیستم های تهویه در طراحی بازی می کند.
به کمک این نرم افزار می توانید علاوه بر دقت بالا ، بسیاری از محاسبات را فاکتور گرفته و به سرعت به عدد مورد نظر خود برسید.

 


 

 

راهنمای نصب : 
فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کرده و سپس بر روی ایکون نرم افزار با پسوند exe کلیک نمایید تا نرم افزار اجرا گردد .

 

 لینک منبع

 سایت سازنده نرم افزار

پسورد فایل: www.waterandfire.ir

 دانــــلــود با حجم 576 کیلو بایت

 

نکته: در صورتی که در دانلود فایل مشکل دارید بر روی لینک دانلود کلیک راست نموده و گزینه Save Targrt As را انتخاب کنبد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد